Lidmaatschap

De Nederlandse Vereniging heet iedereen welkom: mannen en vrouwen, Nederlanders en niet-Nederlanders. De enige voorwaarden? Meerderjarig zijn en Nederlands spreken. Dat het Nederlands niet uw moedertaal is, is van geen belang.

Zo wordt u lid.
U vraagt uw lidmaatschap aan door de secretaris uw aanvraag te bezorgen. Dat vindt u onderaan op deze pagina met de link: Aanvraag tot Lidmaatschap.
Kent u enkele leden ? Dan ondersteunen zij uw aanvraag door het formulier mee te ondertekenen. Zij zullen u ook begeleiden bij uw eerste stappen in onze vereniging.

Toelating
Een kopie van uw aanvraagformulier komt op het mededelingenbord in ons clubgebouw in Tervuren. Leden krijgen 14 dagen de kans om opmerkingen te formuleren over uw toelating. Vervolgens krijgt u van de secretaris een bevestiging van uw lidmaatschap, het ledenboekje, de inlogcode voor onze website en een overschrijvingsformulier voor de jaarlijkse bijdrage.

Contributie.

De contributies voor het jaar 2020 bedragen:

Voor gewone leden  € 224,00; Twee samenwonende leden  € 348,00.

Voor buitenleden €  75,00; Twee samenwonende buitenleden € 108,00.

Echter: De contributie voor het eerste (kennismakings)jaar is 50% van de hierboven genoemde bedragen.

Bij tussentijdse toetreding wordt de contributie pro rata vastgesteld.

De contributie over het verenigingsjaar dient uiterlijk op 1 februari van het verenigingsjaar te worden voldaan.

Contributies kunnen worden gestort op ons rekeningnummer  434-5170821-46

IBAN:  BE33 4345 1708 2146  BIC:  KREDBEBB

Heeft u vragen over het lidmaatschap, de bijdrage of de statuten? Neem dan snel contact op met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Aanvraag tot Lidmaatschap.