Humor relativeert onze problemen. Ongetwijfeld zult u ook regelmatig op uw PC of tablet grapjes over het coronavirus krijgen. Het brengt meestal een glimlach op.  Als u ook een dergelijk grapje ontvangt en deze met uw vrienden wilt delen, stuur deze dan naar de webmaster (Jos Thomeer) en hij zal zorgen dat ook wij met u mee kunnen glimlachen.

1: Hatsjie  2: Ziekenzorg  3: Gogh  4: Trumpmasker

5: Help  6: Kotmadam  7: Kwis  8: Huiskat

9: TestTrump   10: Blijf in je kot  11: Corona genoeg  12: Huiskapper

13: 2020 opschonen  14: Oversteken  15: Hermann  16: SocialDistance

17: Urbi en......  18: Polygoon-Nieuws  19: Daniel_kheirikhak

20: Golf@thuis  21: Commuting  22: SocialDistance  23: WCPapier

24: €€Papier  25: CashBetalen  26: Jewellery  27: LockDownVlaanderen

28: MoederenZoon  29: Terzake  30: Walk@thuis  31: Waarom  32: Kleinkind

33: DiplomaticImmunity  34: HoudtAfstand  35: Bekwaamheden  36: Juwelen

37: Kaas  38: Kapper  39: Nieuwjaar  40: Schat

41: Titanic  42: Voetbal  43: Opgesloten  44: CoronaTest

45: NogsteedsRutten  46: QueenElisabeth  47: ZelfGemaakt  48: GrandMa

49: Selfies  50: Nogsteeds

Sinterklaas 2018 een evenement om nooit te vergeten.

De toestand in de wereld zoals Sinterklaas dat ziet, waarvoor zelfs een G.B.J. Hiltermann uit zijn graf zou opstaan.

De door onze leden aangeboden gedichten, welke helaas niet werden voorgedragen en onze leden daardoor een kans gemist hebben de maatschappij - en verenigingskritische beschouwingen te kunnen waarderen.

De kwis georganiseerd door de Pieten, sorry  assistenten, was zeer leerzaam. Er valt nog veel te verbeteren aan de bekendheid van de leden onderling. En of ons Lustrumboek 2016 Terugblik in ons geheugen gegrift is, valt te betwijfelen.

Gert, Paul en Herman, jullie hebben ons een fantastische avond bezorgd.

Een ieder die het winnende gedicht van Wim Laninga alsnog zou willen lezen, dient zijn verzoek vòòr 20 december rechtstreeks bij hem in te dienen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Het secretariaat van Sinterklaas heeft gisteren onderstaande dankbrief ontvangen. Sinterklaas heeft de webmaster verzocht deze brief aan allen, die deze avond aanwezig waren samen met enkele foto's op de website van de NedVer te plaatsen. Hetgeen wij graag doen.

"Lieve Sinterklaas, wat waren we weer blij met uw komst. Hartelijk dank voor het zo glorieus organiseren van deze sinterklaasavond.

Sinterklaas is nog steeds een feest, waarbij je met woord en gedicht elkaar op een positieve manier kunt benaderen en jullie slaagden daar wonderwel in.
Neem aan dat niet alle tekst van het bureau Gert kwam, anders heb ik hem zwaar onderschat. Ook de medewerkers daarvoor dank.
Jullie waren (U was) op een logische manier amusant.

Geen onvoltogen woord, wel enkele dubbelzinnigheden, waarvan ik en met mij velen genoten hebben.
Eindelijk is er een begin gemaakt van een voorzitters' schilderijen galerij. De begroting om ruimte te maken voor deze permanente tentoonstelling zal in een toekomstige AV voorgesteld worden.

Helaas, Sinterklaas, we zullen je missen, maar kom gauw weer terug."

De eerste serie van 20 foto's zijn gemaakt door Nico Roest, waarvoor hartelijk dank.

De Nieuwjaarsreceptie was met de aanwezigheid van burgemeester en schepene en ruim 90 leden goed bezocht.

Voor een verslag over deze geslaagde bijeenkomst en niet te vergeten de goede wensen van onze voorzitter kunt u het best ons E-blad van Januari 2018 lezen.

Op woensdag 29 november 2017 had de Goedheiligman tijd gevonden om zijn kinderen in de Druivenstreek te bezoeken. Zoals in vorige jaren was zijn ontvangst heel goed georganiseerd in het clubgebouw van HTC ISCA in Hoeilaart.. Sint wil hier bijzonder danken Angelique Bonami, die samen met leden, ouders en vrienden ieder jaar weer Sinterklaas zo goed helpt. Hij kan het immers niet allemaal alleen doen. We hebben ook veel geleerd van de danspasjes door de Pieten gedemonstreerd.

Sinterklaas en iedereen, die op een of andere manier geholpen heeft  DANK en tot een volgende keer.