Na twee jaar voorbereiding en de hele maand augustus tegen de klok werken om de renovatie van de voorzaal te voltooien is het ons bestuur en in het bijzonder zijn Liliane en Ton er in geslaagd onze centrale ontmoetingsruimte in een intieme en praktische ruimte te veranderen. Zij die het niet zo nodig vonden, zijn nu vol bewondering.

Velen hebben aan deze renovatie meegewerkt, maar in het bijzonder moest Liliane in de bloemetjes worden gezet. Nu kan zij met de architecte ontspannen achter de bar staan.

Let op de ruimte achter de bar je verdwaalt er bijna. Zelfs een plaats voor de biertap van de secretaris is er. Vergeet niet het trapje van de bar naar het biljart is een helling van de laagste categorie geworden. Dat moet omzetverhogend werken. Zelfs met je nieuwe hoed zit je goed aan de bar.

Jaap Geenen heeft zijn verhalende schilderstukken tentoongesteld. Als je er goed naar kijkt, zie je steeds meer.