Welkom op de website van de Nederlandse Vereniging te Brussel. Kaart

Zoekt u Hollandse gezelligheid in hartje BelgiĆ«?  U vindt dit bij de Nederlandse Vereniging: de club in Brussel waar Nederlanders elkaar sinds 1906 ontmoeten. Als u geen tijd heeft ons E-blad met alle relevante informatie over onze vereniging te lezen, lees dan hier Uit de Bestuurskamer met ons belangrijkste nieuws.

Begin augustus zijn we begonnen met de renovatie van de hoofdzaal. Lees Nieuwsbrief Verbouwing Voorzaal en u weer helemaal bij.

Op 1 september 2019 om 16:00 u organiseert mevrouw Anne-Marie Hill-Baert een pianorecital voor haar zoon Laurence bij haar thuis in Jezus-Eik. Wij kennen haar van een vioolconcert op de club in november 2013 en een recital in november 2018. Via e-mail heeft u bericht ontvangen hoe u zich voor deze voordracht kunt opgeven.

De volgende mededelingen heeft de vereniging ontvangen en wij geven ze u ter informatie door:

Economisch Nieuws BelgiĆ« verspreid door de Nederlandse Ambassade te Brussel.

----------------------------------------

Voor hen, die nog geen lid zijn van de Nederlandse Vereniging, maar wel graag de sfeer bij ons willen opsnuiven, kom langs op onze maandelijkse Happy Hours iedere eerste woensdag van de maand of bekijk ons Programma.

U kunt u ook vrijblijvend via contact inschrijven voor de Nieuwsbrief om op de hoogte te blijven over alle interessante activiteiten en belevenissen.

Lid worden? Neem dan contact met ons op. Hopelijk tot binnenkort!