Welkom op de website van de Nederlandse Vereniging te Brussel. Kaart

Zoekt u Hollandse gezelligheid in hartje België?  U vindt dit bij de Nederlandse Vereniging: de club in Brussel waar Nederlanders elkaar sinds 1906 ontmoeten. Als u geen tijd heeft ons E-blad met alle relevante informatie over onze vereniging te lezen, lees dan hier  met ons belangrijkste nieuws.

De volgende mededelingen heeft de vereniging ontvangen en wij geven ze u ter informatie door:

• Economisch Nieuws België verspreid door de Nederlandse Ambassade te Brussel.

• Op zondag 4 november zal Laurence Hill bij hem thuis in Jezus-Eik tussen 11:30u en 12:30u een pianorecital  "Impressions" geven bestaande uit een waaier van internationale stukken van Bach tot Piazzolla en enkele eigen composities. Awakening-Composed and Performed by Laurence Hill. Laurence is de zoon van Anne-Marie Hill-Baert, die op 24 november 2013 op onze club een Lunchconcert heeft verzorgd.
    De toegang is gratis, maar een gift aan het Sulawesi fonds wordt gewaardeerd.
    In het komend E-blad zult u een verslag vinden en de mogelijkheid om u op te geven deze uitvoering bij te wonen. Vooraf opgave is niet verplicht maar wel wenselijk. U mag voor meer gegevens ook contact opnemen met de webmaster.
  • Dutch Network Brussels. Ongetwijfeld heeft u belangstelling voor de bijeenkomsten, die deze belangenvereniging geïnitieerd door onze ambassade op hun programma heeft staan. Hier de laatste informatie.

Voor hen, die nog geen lid zijn van de Nederlandse Vereniging, maar wel graag de sfeer bij ons willen opsnuiven, kom langs op onze maandelijkse Happy Hours iedere eerste woensdag van de maand of bekijk ons Programma.

U kunt u ook vrijblijvend via contact inschrijven voor de Nieuwsbrief om op de hoogte te blijven over alle interessante activiteiten en belevenissen.

Lid worden? Neem dan contact met ons op. Hopelijk tot binnenkort!