Welkom op de website van de Nederlandse Vereniging te Brussel. Kaart

Zoekt u Hollandse gezelligheid in hartje BelgiĆ«?  U vindt dit bij de Nederlandse Vereniging: de club in Brussel waar Nederlanders elkaar sinds 1906 ontmoeten. Als u geen tijd heeft ons E-blad met alle relevante informatie over onze vereniging te lezen, lees dan hier Uit de Bestuurskamer met ons belangrijkste nieuws.

De volgende mededelingen heeft de vereniging ontvangen en wij geven ze u ter informatie door:

Economisch Nieuws BelgiĆ« verspreid door de Nederlandse Ambassade te Brussel.

Helaas hebben we alle bijeenkomsten in ons clublokaal vanwege het coronavirus moeten annuleren. Nagenoeg met al onze leden is telefonisch contact opgenomen, daaruit zijn vele en regelmatige contacten voortgekomen. Hoe moeilijk de situatie ook is, grapjes erover maken lucht op. We hebben dan ook enkele van de vele grapjes over het virus voor u verzameld. U mag aan de webmaster uw commentaar geven, maar ook grapjes aan hem mailen ter publicatie.

Toch proberen wij allemaal het onderling contact te onderhouden. Dat doen we met een Luisterlijn, maar ook met ons wekelijks LedenJournaal.

Voor hen, die nog geen lid zijn van de Nederlandse Vereniging, maar wel graag de sfeer bij ons willen opsnuiven. Kom als de rust is weergekeerd langs op onze maandelijkse Happy Hours iedere eerste woensdag van de maand of bekijk ons Programma.

U kunt u ook vrijblijvend via contact inschrijven voor de Nieuwsbrief om op de hoogte te blijven over alle interessante activiteiten en belevenissen.

Lid worden? Neem dan contact met ons op. Hopelijk tot binnenkort!