Jaap van der Horst wat een enorm en geslaagde prestatie. Voor ons ben je perfect en iedere keer geniet ik van de tekst, muziek en niet te vergeten het commentaar. Jaap jij hoeft als onze film artiest bij uitstek nooit meer een das op te club te dragen als dank voor deze prestatie.

Jaap van der Horst

Hieronder de film zoals getoond maar met geluid tijdens het Dejeuner Dinatoire. Een fantastische samenstelling over de geschiedenis en de leden van onze vereniging sinds 1906. Het geluid was tijdens het DD weggelaten om beter het tafelgesprek te kunnen volgen.Jammer de geluidsmontage en het commentaar waren onvergetelijk.