Met grote dank aan onze Lustrum Commissie hebben een kleine honderd leden kunnen genieten van het afsluitend Lustrumjaar Diner. Door ons Dejeuner Dinatoïre genoemd, de professor noemde het symposion (συμπóσιον).

Speciale dank voor de organisatie onder leiding van Liliane, verantwoordelijke hiervoor in de Lustrumcommissie.

Vele lovende woorden zijn er reeds aan deze Lustrumcommissie gewijd. De foto's wijzen uit dat dit terecht is.

De presentatie gemaakt door Jaap en vertoond tijdens het diner, verschijnt binnenkort ook op onze website, maar om privacy redenen zal deze alleen na inloggen te bewonderen zijn.

Een DVD film met het complete visuele lustrum verslag kunt u tegen een redelijke prijs bekomen tijdens en na onze AV op 12 december 2016.

Voor onderstaande foto's gaat onze dank uit naar onze onvolprezen secretaris Paul.